Nabór kandydatów do korpusu służby cywilnej
Zasady przeprowadzania naboru do korpusu służby cywilnej reguluje Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. Nr 227, poz. 1505 z późń. zm.). Zgodnie z art. 4. wyżej wymienionej ustawy.
Zasady przeprowadzania naboru do korpusu służby cywilnej reguluje Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. Nr 227, poz. 1505 z późń. zm.). Zgodnie z art. 4. wyżej wymienionej ustawy,
W służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która:
1.jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 5;
2.korzysta z pełni praw publicznych;
3.nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4.posiada kwalifikacje wymagane na dane stanowisko pracy;
5.cieszy się nieposzlakowana opinią.
Komendant Miejski Policji w Dąbrowie Górniczej ogłasza zgodnie z art. 28 wyżej wymienionej ustawy informacje o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej w kierowanym przez siebie urzędzie poprzez umieszczenie ogłoszenia o naborze w:
- miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu,
- na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie Górniczej
- na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Kwalifikacje jakie musi posiadać kandydat ubiegający się o przyjęcie do pracy są określane w ogłoszeniu o wolnym stanowisku pracy.
Pliki do pobrania
-
Decyzja Komendanta Miejskiego Policji w Dąbrowie Górniczej z dnia 08.03.2013 roku
Data publikacji 26.09.2016 13:01(pdf 3.81 MB)
-
Oświadczenie kandydata wraz z klauzulą informacyjną
Data publikacji 16.12.2019 15:12(pdf 687.48 KB)